The best bookmaker bet365

Дървен материал от www.emsien3.com

Συχνές ερωτήσεις

 

Γιατί να επιλέξω την Υπαίθρια Άσκηση;
1. Καίμε περισσότερες θερμίδες λόγω της προσπάθειας του οργανισμού μας να προσαρμοστεί στις εκάστοτε συνθήκες όπως είναι το έδαφος και ο καιρός!
2. Μεγαλύτερη ποικιλία ασκήσεων σε σύγκριση με τους κλειστούς χώρους!
3. Συνδυασμός διαφορετικών μεθόδων προπόνησης που καταστούν το πρόγραμμα αποτελεσματικότερο από τις κοινές μεθόδους!
4. Βελτιώνει τη διάθεσης μας!
5. Κοινονικοποίηση!
6. Ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα!
7. Η σύντομη έκθεση μας στις ακτίνες του ήλιου αποδεικνύεται ευεργετική για τον οργανισμό μας!


Θα δω αποτελέσματα σύντομα;
Η εκτίμησή μας είναι ότι με τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα και με λίγο ισορροπημένη διατροφή, τα πρώτα σωματικά αποτελέσματα είναι εμφανή με το τέλος της τέταρτης εβδομάδας. Να μην ξεχνάμε όμως πως ο καθένας από εμάς είναι διαφορετικός και ότι το αποτέλεσμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως είναι η συνέπεια στις προπονήσεις, η χρονική διάρκεια και η συχνότητα που γυμναζόμαστε, η ένταση που βάζουμε κατά τη διάρκεια της προπόνησης και οι διατροφικές μας συνήθειες.


Τι ακριβώς μπορώ να περιμένω από τα προγράμματα άσκησης της Physis;
Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και περιλαμβάνουν δρομικές ασκήσεις, ασκήσεις συντονισμού και ευλυγισίας, yoga, pilates, μαθήματα χορού. Τα πάντα είναι προσαρμοσμένα ανάλογα με τη δύναμη και την αντοχή σας. Kαι όλα αυτά σε εξωτερικό περιβάλλον.


Και αν έχει κρύο ή βρέχει;
Δε φοβόμαστε το κρύο, αντιθέτως τον χρησιμοποιούμε υπέρ μας. Αυξάνεται ο μεταβολισμός, καίμε περισσότερες θερμίδες, τονώνουμε την άμυνα του οργανισμού μας…άρα δεν υπάρχει δικαιολογία για να αποφύγουμε την προπόνηση, απλά θυμηθείτε ότι είναι προτιμότερο να φοράμε πολλά και λεπτά ρούχα -στιβάδες- γιατί μας κρατάνε πιο ζεστούς, έχουμε ελευθερία κινήσεων και σίγουρα θα χρειαστεί να αφαιρέσουμε κάποια στην διάρκεια της προπόνησης. Αν τώρα, ο καιρός είναι βροχερός, η προπόνηση αναβάλλεται και αναπληρώνεται άμεσα, κατόπιν συνεννόησης, χωρίς καμία εξτρά οικονομική επιβάρυνση.  

 

Από πόσα άτομα αποτελείται ένα group;
Μια ομάδα μπορεί να αποτελείται από 4 μέχρι 8 άτομα. Όταν το group έχει πάνω από 8 άτομα ενεργά, τότε συμμετέχει και δεύτερος γυμναστής, κάτι που μας δίνει τη δυνατότητα καλύτερου ελέγχου της σωστής τεχνικής της άσκησης αλλά και εκτέλεσης 2ου ταυτόχρονου προγράμματος στον ίδιο χώρο.


Τι θα πρέπει να έχω μαζί μου;
Το πιο σημαντικό είναι η Καλή Διάθεση. Για τους χειμερινούς μήνες, καλό είναι να φοράμε ελαφριά ζεστά ρούχα (που αφήνουν το σώμα να αναπνεύσει), αντιανεμικό, γάντια και σκουφάκι για όσους κρυόνουν λίγο παραπάνω. Τους θερινούς μήνες, πέρα από την κλασική ενδυμασία (βερμούδα και κοντομάνικο) και ένα καπέλο. Η πετσέτα, αλλαξιές και σίγουρα αρκετό νερό είναι τα απαραίτητα συνοδευτικά που πηγαίνουν όλες τις εποχές του χρόνου.


Υπάρχει ευελιξία στη ώρα προσέλευσης;
Είναι πολύ εύκολο.. απλά μας καλείτε και κλείνουμε ραντεβού για προπόνηση την ώρα που μπορείτε! Σημαντικό όμως είναι να μην ξεχνάτε ότι έχετε ένα ραντεβού με τον εαυτό σας, δεν θέλετε να είστε άδικοι μαζί του! Να βρίσκεστε λοιπόν 5 με 10 λεπτά νωρίτερα από την έναρξη του προγράμματος και όλα θα πάνε ρολόι!


Υπάρχει η δυνατότητα δοκιμαστικού πριν από την εγγραφή μου;
Προσφέρουμε το πρώτο μάθημα δωρεάν, έτσι…για να δοκιμάσετε λίγο από την γεύση της πρόκλησης…μετά, είναι θέμα επιλογής.


Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι αρκετά γυμνασμένος και φοβάμαι ότι το πρόγραμμα θα είναι αρκετά δύσκολο για να ανταπεξέλθω. Θα μπορέσω να προσαρμοστώ;
Φυσικά! Τα προγράμματά μας είναι κομμένα και ραμμένα ανάλογα με το επίπεδο των ασκουμένων. Τι σημαίνει αυτό για σάς; Ότι θα γυμναστείτε με βάση τις δυνατότητες σας και πάνω από όλα με ασφάλεια, αφού η σωστή εκτέλεση των ασκήσεων είναι προτεραιότητά μας.

Σε περίπτωση ήδη υπάρχοντος τραυματισμού, τι γίνεται;
Πριν αρχίσετε τις υπαίθριες προπονήσεις μαζί μας, σας δίνουμε ένα ερωτηματολόγιο Υγείας, όπου μας γνωστοποιείτε κάθε προηγούμενο τραυματισμό, ή πρόβλημα υγείας, ή οποιαδήποτε άλλη ενόχληση έχετε. Σε περίπτωση κάποιας ενόχλησης, καλό θα είναι να επισκεφτείτε κάποιον γιατρό και εφόσον όλα είναι καλά τότε να προχωρήσετε στην άσκηση.

 

Ακολουθήστε μας

  • Social media

Στοιχεία επικοινωνίας

T. 6948 825929
E. physistraining@gmail.com
http://www.physistraining.gr

thessaloniki many stories one heart

Online bookmaker Romenia betwin365.webs.com


Σχεδιασμός :: polyplano 2013