The best bookmaker bet365

Дървен материал от www.emsien3.com

Αλκυονίδες Μέρες

1526209 613602238707731 1298719790 nΗ Αλκυόνη (το σημερινό ψαροπούλι), ήταν κάποτε μια χαρούμενη και ευτυχισμένη γυναίκα, κόρη του Αιόλου (θεός των ανέμων), που ζούσε στ' ακρογιάλια της θάλασσας με τον άντρα της Κήυκα και αλληλοαποκαλούνταν «Ζευς και Ήρα». Ο Δίας οργίστηκε τόσο πολύ για την ασέβειά τους αυτή, ώστε μεταμόρφωσε τον Κήυκα σε όρνιο. Ξετρελαμένη η δύστυχη γυναίκα, άρχισε να ψάχνει παντού να βρει τον αγαπημένο της Κήυκα. Οι θεοί του Ολύμπου την λυπήθηκαν μεταμορφώνοντάς την και αυτήν σε πουλί (τη γνωστή μας Αλκυόνη), για να ψάξει και στις θάλασσες μήπως βρει τον άντρα της.

Mind Master Brain & Body Performance Drink

516019d7c4fd6-MM Tab Inhalt ENGΟ Άγιος Βασίλης φέτος έρχεται από την Physis Outdoor Training και σας κάνει δώρο με κάθε νέα εγγραφή ή ανανέωση ένα "Mind Master Brain & Body Performance Drink" για καλύτερη πνευματική διαύγεια και σωματική απόδοση από την LR αξίας… δώρο είπαμε είναι!! 

*Η προσφορά ισχύει μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων

Περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν μπορέιτε να βρείτε στο τηλ: 6948 825929 και στα site:
http://antistress-info.org/index_el.php και http://www.lrworld.com/gr/o-kosmos-ton-proionton-tis-lr/diatrofi/mind-master/ 

Why Stretching May Not Help Before Exercise

8c1bfc9ccad87602385fcf650807fc04

Recently, the New York Times summed up the latest evidence suggesting that static stretching — slowly moving muscles until they just start to hurt and holding the stretch briefly — doesn’t prevent injuries, and actually impairs strength and speed in some athletes. According to the Times, two recent studies support limiting stretching before physical activity.

The Times reports:
One, a study being published this month in The Journal of Strength and Conditioning Research, concluded that if you stretch before you lift weights, you may find yourself feeling weaker and wobblier than you expect during your workout. Those findings join those of another new study from Croatia, a bogglingly comprehensive reanalysis of data from earlier experiments that was published in The Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports. Together, the studies augment a growing scientific consensus that pre-exercise stretching is generally unnecessary and likely counterproductive.

Κίνητρα και Άσκηση

mh-fitness-rulesΠολλοί είναι αυτοί που ξεκινούν ένα πρόγραμμα γυμναστικής γεμάτοι αποφασιστικότητα και ενθουσιασμό. Δυστυχώς όμως πολύ συχνά, λίγες ημέρες μετά, ο μεγάλος ενθουσιασμός εξασθενεί σιγά σιγά και πιέζετε τον εαυτό σας να ακολουθήσει το όποιο πρόγραμμά εκγύμνασης. Είναι σημαντικό να βρείτε ένα τρόπο που θα σας κρατήσει το ενδιαφέρον και το αρχικό σας κίνητρο για άσκηση.

1. Βρείτε ένα πρότυπο
Ποιο είναι το άτομο που έχει το πολυπόθητο σώμα που επιθυμείτε να αποκτήσετε; Πολλοί είναι αυτοί που κολλούν στον τοίχο τους φωτογραφίες μοντέλων, αθλητών ή ηθοποιών τους οποίους θαυμάζουν. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος ώστε να κρατήσετε τους στόχους σας φρέσκους στο μυαλό σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει κάποιο πρότυπο με δυνατή προσωπικότητα που να αξίζει το θαυμασμό σας – όχι κάποιον ο οποίος έχει ανθυγιεινές διατροφικές και προπονητικές συνήθειες. Επίσης αποφύγετε να επιλέξετε κάποιον στον οποίο είναι αδύνατο να μοιάσετε σωματικά.

Παιδί και Άσκηση

askiseis gia paidia 590 bΗ συστηματική σωματική δραστηριότητα, την εποχή όπου η παιδική παχυσαρκία αγγίζει τα όρια της 'επιδημίας' και οι χρόνιες ασθένειες εμφανίζονται από πολύ μικρές ηλικίες, συμβάλλει όχι μόνο στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους, αλλά και σε πολλές ακόμη πτυχές της σωματικής και ψυχικής υγείας.

Η εικόνα ενός παιδιού να παίζει στην παιδική χαρά σάς φαντάζει πολύ φυσιολογική, πόσο αληθινή είναι όμως; Η κίνηση αποτελεί μια φυσική τάση των παιδιών και μάλιστα όσο πιο μικρά σε ηλικία τόσο πιο αυθόρμητα την εκφράζουν.

Φθινόπωρο | Χειμώνας | Άνοιξη | Καλοκαίρι

1383255 564285283639427 503708916 nΑπό την αρχαιότητα παρατηρούμε πως ανεξάρτητα με τις εξωτερικές συνθήκες, οι άνθρωποι προτιμούσαν την άσκηση στο ύπαιθρο αψηφώντας τις δυσκολίες που προξενούσε ο καιρός. Αυτό το φαινόμενο παρατηρήθηκε κυρίως στην Ελλάδα και μεταγενέστερα στις χώρες του εξωτερικού. 
Σήμερα, εκατοντάδες άνθρωποι σε όλο τον κόσμο γυμνάζονται στο ύπαιθρο απολαμβάνοντας τα ψυχικά και σωματικά οφέλη της υπαίθριας άσκησης.

Τολμήστε και σεις να ξεκινήσετε υπαίθρια άσκηση κάνοντας όλες τις εποχές του χρόνου σύμμαχο σας και δείτε σε πολύ συντομο χρονικό διάστημα το σώμα σας και την διάθεση σας να αλλάζουν. Σε περίπτωση που δεν είστε και τόσο τολμηροί, γνωρίζουμε πολύ καλά πως να αντιμετωπίσετε το κρύο!
Ας μην αφήσουμε λοιπόν τον καιρό να καθορίσει τη φυσική μας κατάσταση και τη διάθεση μας! Σύμμαχος μας σε αυτή τη προσπάθεια;; Η Physis Outdoor Training φυσικά!

Post Vacation Syndrome (Σύνδρομο μετά τις Διακοπές)

smile2Η επιστροφή στην καθημερινότητα μετά από τις διακοπές αποτελεί μία όχι και τόσο ευχάριστη εμπειρία, που πολλές φορές μας οδηγεί σε έλλειψη διάθεσης. Στην ψυχολογία αυτή η μετάβαση, διακοπές-καθημερινότητα, αναφέρεται ως Post Vacation Syndrome (Σύνδρομο μετά τις διακοπές) και μπορεί να αντιμετωπιστεί εντάσσοντας κάποιες δραστηριότητες μέσα στη μέρα μας που μπορούν να μας ανεβάσουν τη διάθεση. Μίατέτοια δραστηριότητα είναι και η ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΑΣΚΗΣΗ. 

 Η υπαίθρια άσκηση μειώνει τα επίπεδα άγχους και στρες, βελτιώνοντας τις διαταραχές διάθεσης (κατάθλιψη, θυμός, εξάντληση) ενώ συντελεί στην αύξηση της αυτοπεποίθησης, αυτοεκτίμησης και ευεξίας.

Personal Training | Ο Ιδανικός Τρόπος Προπόνησης

personal outdoor trainingΤο Personal Training (προσωπική προπόνηση) είναι η διαδικασία βελτίωσης της σωματικής και ψυχικής υγείας ενός ατόμου με ασφαλή, ευχάριστη και αποτελεσματική προπόνηση υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση ενός επιστημονικά καταρτισμένου γυμναστή/προπονητή (personal trainer). 

Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο και αυστηρά εξειδικευμένο τρόπο άσκησης, που προσαρμόζεται στις ατομικές ανάγκες και απαιτήσεις του καθενός, χρησιμοποιώντας ως μέσα, την γνώση, την ενθάρρυνση, και τις ανθρώπινες σχέσεις ώστε να επιτευχθούν οι προσωπικοί στόχοι.

Ακολουθήστε μας

  • Social media

Στοιχεία επικοινωνίας

T. 6948 825929
E. physistraining@gmail.com
http://www.physistraining.gr

thessaloniki many stories one heart

Online bookmaker Romenia betwin365.webs.com


Σχεδιασμός :: polyplano 2013