The best bookmaker bet365

Дървен материал от www.emsien3.com

Παιδί και Άσκηση

askiseis gia paidia 590 bΗ συστηματική σωματική δραστηριότητα, την εποχή όπου η παιδική παχυσαρκία αγγίζει τα όρια της 'επιδημίας' και οι χρόνιες ασθένειες εμφανίζονται από πολύ μικρές ηλικίες, συμβάλλει όχι μόνο στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους, αλλά και σε πολλές ακόμη πτυχές της σωματικής και ψυχικής υγείας.

Η εικόνα ενός παιδιού να παίζει στην παιδική χαρά σάς φαντάζει πολύ φυσιολογική, πόσο αληθινή είναι όμως; Η κίνηση αποτελεί μια φυσική τάση των παιδιών και μάλιστα όσο πιο μικρά σε ηλικία τόσο πιο αυθόρμητα την εκφράζουν.

Μεγαλώνοντας ωστόσο, η σωματική δραστηριότητα αποτελεί μια πρόκληση εφόσον φαίνεται πως αρχίζουν να την εγκαταλείπουν! Αιτίες; Οι αυξημένες απαιτήσεις του σχολείου, η αίσθηση πως δεν είναι όλοι καλοί στα αθλήματα, η απουσία προτύπων αλλά και η απουσία σωματικής δραστηριότητας στην οικογένεια.

Παρά τη φυσική τους τάση, τα παιδιά σήμερα καταλήγουν να είναι λιγότερο δραστήρια, ενώ αυξάνεται ταυτόχρονα η παρακολούθηση τηλεόρασης και η ενασχόλησή τους με ηλεκτρονικά παιχνίδια και υπολογιστές. Και ακόμη κι αν επιθυμούν να παραμείνουν δραστήρια, κοινωνικοί περιορισμοί όπως η ύπαρξη δημόσιων χώρων όπου μπορούν να παίζουν ή να βρίσκονται με τους συνομήλικούς τους με ασφάλεια αποτελεί ζητούμενο.

Θα πρέπει ωστόσο να γνωρίζουμε ότι η συστηματική σωματική δραστηριότητα, την εποχή όπου η παιδική παχυσαρκία αγγίζει τα όρια της 'επιδημίας' και οι χρόνιες ασθένειες εμφανίζονται από πολύ μικρές ηλικίες, συμβάλλει όχι μόνο στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους, αλλά και σε πολλές ακόμη πτυχές της σωματικής και ψυχικής υγείας, αφού τα σωματικά δραστήρια παιδιά:
- Δημιουργούν δυνατούς μύες και γερά οστά
- Μπορούν να ρυθμίζουν καλύτερα το σωματικό τους βάρους και έχουν μικρότερες πιθανότητες να αυξήσουν υπερβολικά το βάρος τους
- Έχουν μειωμένο κίνδυνο να εμφανίσουν χρόνιες παθήσεις όπως ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 2 και η υπέρταση
- Κοιμούνται ποιοτικά
- Μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα σωματικές και συναισθηματικές προκλήσεις
- Έχουν αυξημένη αυτοπεποίθηση και λιγότερο άγχος και στρες.

Πόση σωματική δραστηριότητα;
Όλα τα παιδιά άνω των 2 ετών συστήνεται να έχουν τουλάχιστον 60 λεπτά μέτριας προς έντονης έντασης σωματικής δραστηριότητας καθημερινά.

Παράλληλα, οι συστάσεις αναφέρονται και στις ώρες τηλεθέασης (τηλεόραση, υπολογιστής για ψυχαγωγία, βιντεοπαιχνίδια), όπου η επιτρεπόμενη ώρα παρακολούθησης είναι μέχρι 2 ώρες την ημέρα, ενώ τα παιδιά κάτω των 2 ετών συστήνεται να μην παρακολουθούν καθόλου τηλεόραση.

Πώς μπορείτε να κινητοποιήσετε το δικό σας παιδί;
Με τρεις απλούς τρόπους.
Επιλέξτε τις κατάλληλες δραστηριότητες ανάλογα με την ηλικία του. Διαφορετικά υπάρχει το ενδεχόμενο το παιδί να μπερδευτεί ή να βαρεθεί. 
Δώστε στα παιδιά διαφορετικές εναλλακτικές! Βοηθήστε τα να νιώσουν πως η άσκηση είναι μια εύκολη διαδικασία και μέρος της καθημερινότητάς τους, ώστε να επιδιώξουν να την επαναλάβουν.

Έχει πλάκα! Η διασκέδαση πρέπει να είναι ένα σημαντικό κομμάτι της άσκησης, ώστε να διατηρεί το ενδιαφέρον τον παιδιών.

πηγή: www.nutrimed.gr

Physis Οutdoor Τraining
Αλλάζουμε Συνήθειες, Γυμναζόμαστε Εκτός!
Τηλ 1. 6948 825929
Τηλ 2. 6932 490994
e-mail: physistraining@gmail.com

Ακολουθήστε μας

  • Social media

Στοιχεία επικοινωνίας

T. 6948 825929
E. physistraining@gmail.com
http://www.physistraining.gr

thessaloniki many stories one heart

Online bookmaker Romenia betwin365.webs.com


Σχεδιασμός :: polyplano 2013